شما اینجا هستید
» » واكنش روابط عمومی رسانه ملی به فضاسازی ها درباره مناظره برجامی

واكنش روابط عمومی رسانه ملی به فضاسازی ها درباره مناظره برجامی


محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با بیان اینکه بیانیه وزارت امورخارجه درخصوص یک برنامه تلویزیونی در شان جایگاه بالای این وزارت خانه به عنوان مسئول دیپلماسی جمهوری اسلامی و رویه وزیرمحترم و خوش نام آن نیست افزود: رسانه ملی دراین چند روز در برنامه‌های مختلف سعی کرده است فقط در مسیر تبیین برجام و دستاورد‌ها و وضع فعلی آن برنامه سازی کند و آنچه دراین دوسال بر برجام گذشته است را برای مخاطب شرح دهد.

وی با اشاره به برنامه چهارشنبه شب ثریا تصریح کرد: دراین برنامه هم نمایندگان دو تفکر دربرنامه حضور داشتند و صحبت‌های خود را درباره برجام و آخرین وضع آن بیان کردند و به نظرم این حداقل حق مخاطب است که در کنارپخش دقایقی فراوان از برنامه‌های یک طرفه و تایید کننده برجام، تنها در یک برنامه، تضارب آرایی دراین خصوص بوجود آید.

رنجبران با اشاره به درخواست‌های فراوان مخاطبان از صدا وسیما برای حضور همزمان نمایندگانی از تیم مذاکره کننده و طرف منتقد در یک برنامه و تشریح نقاط قوت و ضعف برجام گفت: برنامه ثریا تاکنون حداقل چهار بار در نامه نگاری‌های مختلف از وزارت امورخارجه دعوت کرده است تا نماینده‌ای را برای گفتگوی صریح با نماینده‌ای از منتقدان معرفی کند که البته جوابی دریافت نکرده است.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی تعامل سازمان صدا وسیما با دولت را در دوسال گذشته کم نظیر خواند و افزود: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۲۵۰۰ ساعت برنامه در ساعات پربیننده در اختیار دولتمردان قرار داشته است که یک طرفه و بی واسطه با مردم گفتگو کنند و این یعنی روزی تقریبا هشت ساعت برنامه در بهترین زمان و این آمارگویای این تعامل است وبه نظرم خوب است دولتمردان ازاین فرصت‌ها استفاده بهتری کنند تا با بیان فعالیت هایشان روحیه امید را به جامعه بدمند.

منبع:فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
دو کلمه نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید: *
 

خبری | تفریحی | شخصی | مذهبی | بهداشت و سلامت | آشپزی | اخبار علمی | ترفند موبایل | ترفند کامپیوتر | فناوری | ورزشی